2009. október 26., hétfő

Petrezselyem

Még tavasszal ültettünk petrezselymet a fűszerkertben. Nem volt hozzá túl sok bizalmam, amikor lelkesen elszórtuk a magokat, de lám, jól csináltuk, mert egész nyáron zöldellt a friss petrezselyem. Még most is tartják magukat, de aggódom az időjárás miatt, szerintem lassan hősi halált fagynak. Ezért szépen levágtam mindet. Mindig eltesszük a margarinos dobozokat, szépen elmosva sorakoznak a kamrában. Ilyen esetekre nagyon jól jön. A petrezselymet szépen, alaposan lemostam, viszonylag kisebbre aprítottam és így ment a dobozokba. Azok meg a mélyhűtőbe. Általában csak ki szoktam kapni a fagyasztóból és egy lapos kés segítségével belekapirgálom az ételbe. Ha arra gondolok, hogy annak idején kb. 100 forintért vettük a magokat....egész nyáron kiszolgált minket, sőt, mivel 4 dobozzal tettem el, szerintem egész télen is elég lesz.
Lor