2009. szeptember 22., kedd

Hajtovány Limarától

Nagyon sokat böngészem Limara receptjeit. Még nem találtam olyat, ami valamiért nem sikerült volna. Tökéletesen pontos az összetevők listája és mennyisége, még sosem kellett kudarcot vallanom. Néha egy kicsit változtatok a dolgokon, nekem nem mindig van türelmem olyan szépen hajtogatni, feltekerni, formázni, mint neki, de az ízhatás még mindig remek volt. Nála akadtam rá erre a Hajtovány nevezetű csodára is. Nagyon finom, nekem egy kicsit sok volt benne a só, de én olyan kevés sót használok, hogy a férjem mindig megvádol, nem vagyok elég szerelmes. Mindenki lelkesen fogyasztotta, és ami a legfontosabb, hogy még másnap is puha volt.
Tehát, recept itt, ezen nincs is mit variálni. Én a tetejét tojásfehérjével kente le, bőségesenmegszórtam sajttal és háromszög alakúra vágtam fel. Legközelebb más töltelékkel is kipróbálom, már alig várom, hogy kicst megbolondíthassam. Köszi Limara, megint jót ettünk!
http://limarapeksege.blogspot.com/2008/11/hajtovny.html
Lori