2010. január 11., hétfő

Díjat kaptam...

Trinity és Liza lepett meg ezzel a kis csodával. Teljesen feldobódtam, amikor reggel megláttam, nem mondhatnám, hogy jól indult a hét. Na de így mindjárt más! Mivel nagyon újonc vagyok blog-ügyben ez különösen jól esik, mint ahogy az is, hogy sokan jártok errefelé, hagytok nálam kedves üzeneteket, amelyektől mindig egy széles vigyor terül el az arcomon és legyen bármilyen rossz pillanatom, máris a fellegekben érzem magam.
A kretív jelző pedig különösen kedves a szívemnek. Most haza is rohanok és ráveszem a Kuttyogómat, hogy segítsen sütni valamit. :o)


A díjnak vannak szabályai is, ezeket bemásolom és igyekszem tartani magam hozzá:
Először is, köszönöm Trinitynek és Lizának.  Nagyon megleptek.
Magamról 7 dolog?
1: Nehéz eset vagyok. Nem tudok kedves és jópofa lenni ha nincs kedvem, ha olyannal kell bájolognom, akit nem kedvelek. Többször kerültem már emiatt kellemetlen helyzetbe. Ma már bölcsebb vagyok és nem mondom meg rögtön ha valaki nem szimpatikus. De kutyából nem lesz szalonna.
2: Öt éve azt sem tudtam, melyik a tűzhely és melyik a sütő. Kedvencem a zacskós sült krumpli volt.
3: 20 éves koromig kövér voltam. Nem kicsit, nagyon. Azóta is folyamatos harcban állok a mérleggel, komoly küzdelem megúszni a jelentősebb súlygyarapodást.
4: Reggelente másfél-két órára van szükségem, hogy embert faragjak magamból, tisztességesen felöltözzek és sminkeljek. Ezért mindig ennyivel korábban felkelek.
5: Nem tudok parkolni. :o) A kocsim minden oldala össze-vissza van húzva-nyomva. Amíg szét nem esik, nem akarok új autót. Csak stresszelne.
6: LÁmpalázam van, ha több ember előtt kell beszélnem.
7: Főzés közben annyit kóstolgatok, hogy mire kész az étel, jóllakom.

És íme a hét blogtársam, akiket szeretnék meglepni a díjjal. Őket rendszeresen látogatom.
1: DebiGabi
2: Mandy
3: Gabojsza
4: Lekvároskukta
5: Moha
6:Chefviki
7:Gizi

Szerintem a legtöbben már mástól is megkapták a díjat, de azért fogadjátok tőlem is szeretettel. És ne feledjétek a szabályokat! Szép napot nektek!


A szabályok szerint:

  1.  Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte
  2.  A logót ki kell tennem a blogomba
  3.  Be kell linkelni azt, akitől kaptam
  4.  Írni kell magamról 7 dolgot
  5.  Tovább kell adnom a kitüntetést 7 blogtársamnak
  6.  Be kell linkelnem őket
  7.  Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról