2010. április 28., szerda

Cukker Blogger díj

Van egy nagyon komoly elmaradásom és restellem is magamat de nagyon! DebiGabi-tól kaptam ezt a kedves Cukker Blogger díjat. Nagyon örültem neki, de a nagy rohanásban sosem sikerült normálisan nekiülnöm és teljesítenem a szabályokat. Most megpróbálom. Először is nagyon köszönöm DebiGabinak!
Másodszor, íme a szabályok:
1. Tedd be a blogodba a cukker blogger logót!
2. Nevezd meg, akitől kaptad!
3. Válaszolj a kérdésekre!
4. Nevezz meg 6 bloggert (belinkelve), akiknek továbbadod!
5. Értesítsd az érintetteket!

Kérdések:

Kedvenc:
Íróm:  Na ilyen biztosan nincs, nem tudnék választani.
Könyvem: Twilight sorozat természetesen, Penny Vincenzi könyvei, Krisztus utolsó megkísértése, vámpíros könyvek, sorozatok
Italom:  ásványvíz citrommal és mentával
Ételem: SZENDVICS!
Énekesem: Ville Valo
Énekesnőm: Keresztes Ildikó
Színészem/színésznőm: Johnny Depp/Jennifer Aniston és Kate Hudson
Együttes: HIM
Dj: ammegmi???? :o))))
Színem: fekete
Dalom: HIM: Secrament
Sorozat: Pfúúúú...függő vagyok: Szex és New York, Jóbarátok, Szívek szállodája, Született feleségek, Dr.House, Gyilkos elmék, A mentalista
Mozi film: Karib tenger kalózai és Twilight (szigorúan az első)
Hangszerem: gitár
Hónap: szeptember
Nap: szombat
Évszak: ősz és tavasz
Napszak: este
Sport: úszás
Bloggerem: akik megtalálhatóak az Akikhez gyakran benézek listámon.
Kommenetelőm: mindeki, aki ismeretlenül is veszi a fáradtzságot, hogy írjon nekem néhány kedves szót
Kedven idézet: Ssssssenkit nem érdekel! (egy kedves barátunktól a szomszédból)
Akiknek tovább szeretném adni a díjat: Ha jól látom, addig vacakoltam, míg a díj körbeért és már szinte mindenkinél láttam, akiknek szívesen odaadnám. Mindenki, akit megtalát az elismerés fogadja tőlem is szeretettel.