2010. március 19., péntek

Kérdések és válaszok

DebiGabi és Livi meghívott egy játékra. Kérdésekre válaszok. Nem tudom mit mondhatnék, íme, ez vagyok én. 

1: Mi lenne, ha nyernék a lottón?
Hm. Kifizetném a hitelt. :o) Elutaznék Toszkánába. Nyitnék egy olyan cukrászdát-pékséget, amelyet az Egyszerűen bonyolult című filmben láttam. És élvezném.

2: Rossz szokásom.
Pffffgggrrrr. Túl sok van. Reggel másfél órát kell eltöltenem a fürdőszobában, ebből nem engedek, inkább hajnalok hajnalán kelek. Gondolom az idő múlásával ez hatványozódni fog. Türelmetlen és erőszakos vagyok, ha valami nem úgy történik ahogy szeretném hisztizek és duzzogok, mint egy gyerek. Időmániás vagyok. Ha 3-kor találkozom valakivel akkor már negyed órával előbb megérkezem, pontban 3-kor pedig már idegbeteg vagyok, mert a másik "késik". Utálok várni.

3: Koffein.
Alap. Éltető elem. Nem indul nélküle a nap, nem záródik nélküle ebéd. Elvonási tüneteim vannak nélküle.

4: Színeim.
Régebben volt egy rózsaszín korszakom. Elmúlt. Ma már inkább fekete - ruhákban mindenképpen - szürke, barna, sötétzöld....most kicsit lila, de érzem, ez el fog múlni.Tinikoromban feketére akartam festeni a szobám falát. Anyu nem engedte. Vajon miért?!?!

5: Mi van most rajtam.
Hosszú farmerszoknya, western bokacsizma (barna), szürke póló

6: Háziállat.
Nincs. Félek a kutyáktól, a kutyaugatástól agyvérzést és idegrohamot kapok. Mindig volt cicám. Legutóbb egy csodálatos skót lógófülű macskám volt. Imádtam. Amikor vettük, a tenyésztő azt mondta, ez a világ legbarátságosabb és legnyugodtabb macskafaja. A miénk a világ legundokabb és legantiszociálisabb példánya volt. Annyira nem volt gyerekkompatibilis, hogy el kellett ajándékozzuk. Az új helyén állítólag ő a főnök, a család kutyáját naponta elveri és boldogsághormont kap, hogy barátságosabb legyen. Állítólag belőve egész jó fej, de valamiért ott is imádják.

7: 10 év múlva hol látom magam?
Szülői értekezleten. Vagy este saját bort kortyolgatva a kertben.

8: Legutóbbi nagyon jó élményem
Meghívás Karintiába április végén. A kedvenc tájam, a kedvenc helyem, imádom és nagyon boldog voltam tegnap, amikor jött a lehetőség. Éppen a szülinapomra esik az utazás. Egy csodás ajándék, azóta vigyorgok és piszok jó kedvem van.