2010. március 4., csütörtök

Az életem része....vagyis azok vagytok

Egy nagyon-nagyon megható és nagyon szívmelengető ajándékot kaptam. Nem írom, hogy díjat, mert nekem ez többet jelent. Livitől , Lekvároskuktától és Belly-től is megkaptam....és nagyon büszke vagyok rá. Az ajándék szerint valamilyen szinten az életük részévé vált a blogom, ami csodálatos dolog. És bevallom, bár csak nem régóta írok blogot, de nagyon sok olyan blog és bloggertárs van, aki ma már az én életem részét is képezi. Ha arra nincs is időm, hogy új recepteteket, fotókat töltsek fel, de bizony mindennap megjárom a magam kis gasztroblog turnéját, és ezt azért fontos tudnotok, mert nem mindig kommentelek.
Szóval, nagyon köszönöm, hogy vagytok.
Most tovább kellene adnom a díjat, de látom, már hipp-hopp körbejárt! Ezért egyrészt visszaküldöm Livi-nek, Lekvároskuktának és Belly-nek, másrészt ajánlom ChefVikinek, Mandy-nek, Gizi-nek, Moha-nak, szepy-nek, DebiGabinak, Gabojszanak, Max-nak, Limarának, Doctor Pepper-nek.és Palócprovance-nak, illetve mindenkienk, aki szerepel a rendszeresen olvasott oldalaim között.