2010. június 22., kedd

The new one

Szükségem volt egy kis időre, hogy átgondoljak néhány dolgot. Hogy akarom ezt vagy sem. Arra jutottam, igen, de teljesen más feltételekkel, mint eddig. Kicsit megülte a gyomromat néhány dolog, hogy stílusos legyek. Valahogy úgy tűnt, itt csak az ér valamit, aki maga főzi be a paradicsomot, aki házi vegetát vakerál, aki paradicsomot, meggyet, cseresznyét főz be, aszal, pürésít stb. Csak magyar termék a nyerő, zacskóból nem főzünk, mert fúj, abban lakik az ördög. Én meg erre azt mondom, éljenek a képmutatás bajnokai. Annyira nyomasztóvá vált számomra ez az egész, hogy felfordult a gyomrom. Amikor már írni is megfontoltan írtam, visszafogva szavakat, mondatokat, gondolatokat, amikor nem mertem leírni ha konzervhez nyúltam, akkor végleg eltört a mécses. Én ezt a blogot a magam szórakoztatására szántam, már bocsássa meg a blogger társadalom. Nem akarok megfelelni senkinek. Nem akarom szarul érezni magam amiatt, mert nem tudok napi szinten piacra menni, csak a közért esik útba, ott meg igenis lekapom a polcról a sűrített paris konzervet, nem akarok kevesebb lenni azért, mert megveszem az akciós meggybefőttet ahelyett, hogy a mélyhűtőből olvasztanék, magoznék. És azért sem kívánok a máglyára menetelni, mert időnként bizony Uncle Bens vagy más üveges, tasakos szószt alkalmazok és azt turbósítom egy kicsit. Nálam nem áll készenlétben öregtészta, előtészta, házi sajt, házi túró meg miegyéb. Nekem gyerekem, munkám, bazi nagy háztartásom, főzni, mosni, vasalni, takarítani valóm van, időm meg annál kevesebb. Ha több lenne, azt is elsősorban a kölkedvényemmel tölteném, nem bio vegeta gyártásával. Mélységes tiszteletem és elismerésem azé aki megteszi, akinek van ideje, energiája. Nekem nincs, mégsem érzem, hogy ettől kevesebb lennék. A családom kap enni, nem is keveset és nem is valami moslékot. Nekem, pontosabban nekünk ennyi elég.
Ezt a blogot innentől annak szentelem, hogy a családom, barátaim számára fennmaradjanak a receptek. És, hogy úgy és akkor írjak, ahogyan és amikor kedvem tartja. Direkt nem állítottam be a megjegyzésküldést.